Najčesća pitanja

NARUČIVANJE I DOSTAVA

Kako da naručim?

Proces naručivanja je vrlo jednostavan. Naručivanje se vrši na sajtu u nekoliko koraka. Odaberete željeni proizvod i dodate ga u korpu. Potom kliknete na korpu na vrhu strane i pratite instrukcije na stranici. Popunite sva potrebna polja i na kraju kliknete na dugme Potvrdi narudžbu.

Koja je cijena dostave?

Dostava do 300KM je 5KM, preko 300KM je potpuno besplatna bez obzira na količinu artikala.

Da li dostavljte izvan BiH?

Isporuka narudžba moguća je samo na teritoriji Bosne i Hercegovine.

Za dodatna pitanja vezano za isporuku rob, kontaktirajte nas porukom na FB, IG ili na naš kontakt telefon: +38753921930

Kako se vrši isporuka?

Dostava se vrši putem pošta ( pošte s kojima imamo ugovor o dostavi, vrše dostavu robe za nas), pošiljke se šalju radnim danima do 14h i sljedećeg dana su na vašoj adresi. Rok dostave je jedan radni dan.
Na područiju naše opštine (Modriče) i okoline dostavljamo sa vlastitim vozilom.

Koji su načini plaćanja?

Plaćanje se može izvršiti plaćanjem po preuzimanju ili putem kartica Visa i Mastercard.

Osim navedenog sve artikle možete i lično preuzeeti u našem prodajnom centru.

Da li mogu naručiti preko firme (žiralno platiti)?

Odgovor je DA. Prilikom online narudžbe firme imaju mogućnost da unesu “naziv firme”. Potom vam šaljemo predračun naslovljen na vašu firmu. Možete nas kontaktirati i direkno kako bi Vam pomogli sa ovim jednotavnim koracima.

Šta ako napravim grešku prilikom narudžbe?

Ne brinite! Pošaljite nam email ili nas nazovite. A možete poslati i novu narudžbu, te ćemo prema njoj poslati Vaš željeni artikal.

Šta ako želim da kupim artikal koji nemate u ponudi?

U tom slučaju, najbolje bi bilo da nas kontaktirate. Nakon toga provjerićemo mogućnost dobavljivosti artikla.

KUPLJENI ARTIKLI

Da li su artikli orginalni?

Bavimo se prodajom isključivo ORGINALNIM artiklima, sa ovlaštenim distributerima.

Da li je moguće reklamirati poručeni artikal?

Artikle poručene putem Enaruci možete mijenjati ili reklamirati u našem maloprodajnom objektu uz fiskalni račun.

Da li je moguće zamijeniti artikal za neki drugi?

Moguće je zamijeniti artikal koji ste poručili uz fiskalni račun za bilo koji drugi artikal iste cjenovne kategorije.

Šta ako dobijeni artikal nije indetičan onom što smo naručili? Šta ako Vam se ne svidi artikal?

QWERTY Vam omogućava sigurnu kupovinu!

Svaki artikal uz fiskalni račun možete vratiti u roku od 7 dana nakon preuzimanja pošiljke. Niste u obavezi da opravdate razlog vraćanja artikla. Ali obratite pažnju da jedino neoštećene i nekorištene artikle možemo zamijeniti za druge u istom iznosu ili da Vam vratimo novac.

Kolika je garancija na kupljene artikle?

Svaki artikal u našoj ponudi je označen sa tačnim trajanjem garancije. Sami proizvođači tih artikala su odredili uslove i trajanje garancije. Obično je to 12,24,36 mjeseci na nove artikle a na polovne 6 do 12 mjeseci.
Na neke jeftinije artikle, proizvođači ne daju garanciju.
Svaki artikal koji ima garanciju je označen u opisu datog artikla.

Da li imate servis?

U slučaju kvara artikla koji je pod garancijom, šalje se u ovlašteni servis. Ovlašteni servisi za sve artikle kupljene kod nas su jasno i precizno navedeni u garantnom listu.  Ovlašteni servis je dužan proizvod popraviti u zakonski određenom roku. Ako se proizvod ne može popraviti u navedenom roku proizvod će biti zamijenjen za drugi ili, u dogovoru sa vama, zamjenjen za novac.

Takođe, za artikle kojima je istekla garancija, postoji mogućnost popravke u našem servisu. Naravno, prije toga bi bilo poželjno da nas kontaktirate.

Ovaj proizvod možete kupiti na 3-36 rate.
X